fsck - Either the superblock or the partition table is likely to be corrupt!

Jirka Kosina jikos na jikos.cz
Středa Červen 26 12:33:16 CEST 2002

On Wed, 26 Jun 2002, Zdenek Pytela wrote:

> 	Buďto ke spokojenosti autora nebo naopak, tzv. totální řešení.
> Ani s tím fsck bych moc nespěchal, dokud se něco přečíst dá.
> Já bych mke2fs nechal spíš na konci postupu zkoušení všeho možného.

Rad bych upozornil, ze jsem doporucoval pouziti mke2fs s parametrem -S,
coz je zasadni rozdil oproti tomu, kdyz se mke2fs pusti bez nej - coz je
to, co bych nazval "totalnim resenim" ;)

Kdyz uz to vypada na poskozene vsechny superbloky, ale jinak jsou vporadku
bitove mapy a tabulka inodu (coz zjevne je, kdyz fs jinak normalne
funguje), tak by to toto mohlo opravit.

--
JiKos.