Změny v ISO obrazech Red Hat Linuxu 7.3

Pavel Janík Pavel na Janik.cz
Středa Červen 26 14:49:08 CEST 2002

Ahoj,

strávil jsem několik minutek nad tím, abych zjistil, k jakým došlo změnám
v ISO obrazech RH 7.3.

Diffy mezi starými a novými soubory ISO jsou na
http://www.janik.cz/tmp/rh-7.3-changed-iso/

Zajímavé je, že Red Hat např. změnil abiword, přidal do něj patch, který
udělá něco jako

s/Times New Roman/Nimbus Roman/g

apod. V jeho SPEC souboru přibyl záznam o tomto patchi, ale v %changelog už
ne. Jaký může být důvod toho, že záznam v %changelog chybí? Přitom ten
patch je rozumný - není důvod jej neuvést...

Z balíčku fonts-ISO8859-2 kompletně zmizel soubor ulT1mo-beta-1.0.tar.gz,
který obsahoval - cituji:

--- cut here ---
This package contains Central European Type 1 fonts for the X Window System.
This set of fonts is known as the ulT1mo (or ultimo) collection.  All of the
included fonts are copyrighted to their authors and freeware.  Original fonts
were taken from the Internet or CDs.
--- cut here ---

Opět žádný záznam v %changelog. Nicméně v bugzille jich je dost - docela
bych rád viděl obsah chyby 31094. I když jsem se přihlásil, tak jsem
stejně nic neviděl:

Sorry; you do not have the permissions necessary to see bug 31094.

Docela chápu, že bylo vyhozeno něco, co není free software. To je
rozumné. Proč to ale nenapsali do %changelog je záhadou.

Pak se ještě změnily bootovací obrazy disket a dokonce i kernel, který se
bootuje z CD. Ptáte se, jak se změnily? Všechno je pod GNU GPL, tak se
podívejte sami :-)

BTW - zkuste si přečíst
https://listman.redhat.com/pipermail/valhalla-list/2002-June/005458.html
a řekněte mi svůj názor.

Nechci vyvolat flame. Shrnuji pouze fakta a chci se dozvědě důvody.
--
Pavel Janík

Pah! Benchmarks, smenchmarks! Give us your bogomips-rating, that's
the only thing that counts :-)
                  -- David Weinehall in linux-kernel