Změny v ISO obrazech Red Hat Linuxu 7.3

Pavel Janík Pavel na Janik.cz
Středa Červen 26 17:11:27 CEST 2002

   From: Zdenek Pytela <letty na mrakoplas.phil.muni.cz>
   Date: Wed, 26 Jun 2002 15:02:47 +0200

Ahoj,

   > 	Ty důvody tam přece jsou, ať už jimi myslíš
   >
   > 2 font packages were removed, and Xfree86 package was modified to represent
   > this.  Errata is in the process to replace those packages, but would not be
   > ready in time, so the decision was made to remove them from the .iso.

takže pro Tebe je jedním z možných důvodů pro vytvoření nových ISO obrazů
změna ve dvou (v některých instalacích dokonce naprosto nepodstatných)
balíčcích? No, já s tím nemohu souhlasit ;-)

   > As soon as we can make an announcement about the changes, we will.  Until
   > then, we will work to get the fixes out as quickly as we can.

Možná už tuším, kde je problém ;-) Že by to bylo např. -1 mio$ za každý
další den, kdy si to bude moci někdo stáhnout? ;-)
--
Pavel Janík

After 40 Terabytes, your fingers start to hurt.
                  -- David Miller about typing