naroky xterminalu na prenosovou rychlost pripojeni (fwd)

Stanislav Meduna stano-cznews na meduna.org
Středa Červen 26 20:46:55 CEST 2002

On Wed, 26 Jun 2002 15:52:52 +0000 (UTC), Roman DAVID wrote:

: X-terminal pres 128kbps je imho temer nemozny...

No, zalezi na pouziti. Akurat pred par dnami som skusal X over ssh
cez 64 kbps ISDN linku. xterm bol dokonale v pohode, netscape
startoval asi minutu, ale pouzivat sa este ako-tak dal.

ssh komprimuje a X protokol sa da komprimovat pomerne dobre.
Ale suhlasim s tym, ze je to velmi nudzove pouzitie.

Existuje aj cosi nazyvane LBX (low bandwidth X) s kompresiou
optimalizovanou na X, ale to som v zivote nevidel.

: Pak nam zbyva jeste VNC.... ale naroky na sit neznam.

VNC sa chova podla toho, kolko sa toho na obrazovke meni
Ten xterm bude lepsi cez X, grafickejsie orientovane
veci budu asi tak zajedno.

Zdravi
--
                                      Stano