kde2.2.2 + xinerama (oprava)

Jan Bernatík bernatik na kn.vutbr.cz
Středa Červen 26 21:21:30 CEST 2002

(omlouvam se za predchozi mail se spatnym datem)
Dobry den

Rozjel jsem Xineramu, na dva monitory.
Vse funguje ok, jenom kde2.2.2 (novejsi neni k dispozici - zatim - debian)
zlobi. Kdys nastavim v KDE ovladacim centru
country &language -> znakovou sadu na iso-8859-2
maximalizace oken blbne (okno se maximalizuje pres oba monitory, jakekoli
nove okno je uprostred mezi dvema monitory ... coz je k po.....)
kdyz nastavim sadu na iso-8859-1, vse je ok. (okno se maximalizuje jenom na
jednom monitoru, taktez "popup" okna se deje na jednom monitoru.)
Pripada mi to divne, ale je to tak. Docela trvalo, nez jsem na to prisel.
Poku mate nejakou "ideu" (pripadne pokud je to v kde3 ok)
dejte mi prosim vedet kde by mohla byt chyba.
debian 3.0
Xfree86 4.1
kde2.2.2
--