kde2.2.2 + xinerama (oprava)

Dalibor Kouřil dalibork na sorbi.cz
Čtvrtek Červen 27 08:24:51 CEST 2002

Ja jsem kvuli podobnemu problemu nainstaloval KDE3, tam uz je to o neco
lepsi, ale hlasky mi porad chodily mezi 2 monitory... Bylo to nestabilni,
(KDE3.0, MMMDK8.2) tak jsem nakonec zustal u GNOME1.4, maximalizace je v
poradku, ale nektera okna porad skacou doprosted mezi monitory...

Taky uvitam dalsi zkusenosti.

Dalibor Kouril