kde2.2.2 + xinerama (oprava)

David Ruzicka druzicka na vs.opava.cz
Čtvrtek Červen 27 11:18:44 CEST 2002

Dalibor Kouřil wrote:
> Ja jsem kvuli podobnemu problemu nainstaloval KDE3, tam uz je to o neco
> lepsi, ale hlasky mi porad chodily mezi 2 monitory... Bylo to nestabilni,
> (KDE3.0, MMMDK8.2) tak jsem nakonec zustal u GNOME1.4, maximalizace je v
> poradku, ale nektera okna porad skacou doprosted mezi monitory...
>
> Taky uvitam dalsi zkusenosti.

Chvili jsem s tim laboroval v MDK8.1a KDE2.2.2 s velice podobnymi
zkusenostmi.
Nejvice mne stvalo, ze mi porad cpal grafarnu v pci jako primarni
zobrazovac a agp jako sekundarni, kdyz jsem mu to prepsal v configu tak
to jelo jenom tom pci, tak nevim, asi to bude chtit jeste chvilku pockat :o(

S pozdravem

P.S. Pro doplneni AGP - TNT2 , PCI - ATI IIC
--
David Ruzicka

VSCR - veznice Opava
druzicka na vs.opava.cz