Změny v ISO obrazech Red Hat Linuxu 7.3

Honza Pazdziora adelton na fi.muni.cz
Čtvrtek Červen 27 11:25:03 CEST 2002

On Wed, 26 Jun 2002 19:43:04 +0000 (UTC), Pavel Janík <Pavel na Janik.cz> wrote:

> To nebudu komentovat ;-), ale už vůbec nedokážu pochopit či alespoň najít
> si nějaké důvody pro to, že v ISO neupdatovali balíčky, které mají
> v updates. Fakt jsem zvědavý na *opravdový* důvod. Dochází mi fantazie.

Predpokladam proto, ze bylo nutno z tech ISO neco vyhodit (z duvodu
pravnich) a byla snaha udelat to rychle (cili neslo vydat dalsi verzi)
a snaha udelat to s co nejmensim zasahem do celkoveho systemu. Proste
pokud meli na vyber ty ISO uplne stahnout nebo je rychle nahradit
necim podobne funkcnim, tak to druhe reseni mi prijde pro uzivatele
trosicku lepsi.

 .project: Perl, mod_perl, DBI, Oracle, auth. WWW servers, XML/XSL, ...