Změny v ISO obrazech Red Hat Linuxu 7.3

Pavel Janík Pavel na Janik.cz
Čtvrtek Červen 27 13:37:58 CEST 2002

   From: adelton na fi.muni.cz (Honza Pazdziora)
   Date: Thu, 27 Jun 2002 09:25:03 GMT

Ahoj,

   > Predpokladam proto, ze bylo nutno z tech ISO neco vyhodit (z duvodu
   > pravnich) a byla snaha udelat to rychle (cili neslo vydat dalsi verzi)
   > a snaha udelat to s co nejmensim zasahem do celkoveho systemu. Proste
   > pokud meli na vyber ty ISO uplne stahnout nebo je rychle nahradit
   > necim podobne funkcnim, tak to druhe reseni mi prijde pro uzivatele
   > trosicku lepsi.

tohle byla taky moje idea, ale proč potom změnili více balíků než jenom ty
fonty? Změnilo se např. lvm, cosi kolem nějakého ICQ klienta apod. Tedy
i další (nesouvisející) balíky. Což zase mluví proti tomuto důvodu.
--
Pavel Janík

Please help a tortured Outlook user to be freed from the confines of
the evil Exchange.
                  --  Kai Großjohann in ding devel list