Změny v ISO obrazech Red Hat Linuxu 7.3

Pavel ŠVARC stefan.samecek na volny.cz
Čtvrtek Červen 27 16:25:25 CEST 2002

Pavel Janík wrote:

>    From: adelton na fi.muni.cz (Honza Pazdziora)
>    Date: Thu, 27 Jun 2002 09:25:03 GMT
>
> Ahoj,
>
>    > Predpokladam proto, ze bylo nutno z tech ISO neco vyhodit (z duvodu
>    > pravnich) a byla snaha udelat to rychle (cili neslo vydat dalsi
>    > verzi) a snaha udelat to s co nejmensim zasahem do celkoveho systemu.
>    > Proste pokud meli na vyber ty ISO uplne stahnout nebo je rychle
>    > nahradit necim podobne funkcnim, tak to druhe reseni mi prijde pro
>    > uzivatele trosicku lepsi.
>
> tohle byla taky moje idea, ale proč potom změnili více balíků než jenom ty
> [...]
nezkoumal jsem ale nemůže to být způsobeno pouze rebuildem distribuce ???
pokud z ní bylo něco odebráno nejspíše byla celá sestavena znovu a proto
mohla nastat tato situace.
Přiznám se že mě osobně to netrápí :O))) je to jejich distribuce a pokud to
chtěli (nebo museli) udělat je to jejich věc. To že o tom nikde nemluví je
zvláštní, ale taktéž jejich věc :O))))

Stefan