Dva dotazy: 1.PHP, 2.modem

Zdeněk Böhm zdenek.bohm na gammarus.cz
Pátek Červen 28 08:56:12 CEST 2002

> : Konkretni znacku neporadim, ale snad vsechny ISA modemy jsou
plnohodnotne,
> : hardwarove, takze funguji,
>
> Clovek si dnes nie je isty nicim. Napr. PCMCIA je v podstate ISA
> a platila pre ne rovnaka poucka. Kupil som asi pred rokom PCMCIA modem
> a samozrejme, winmodem...  Takze opatrnost je na mieste.

Ona ta "hardwarovost" ISA modemu nebude mozna ani tak tim, ze by nebylo
mozne udelat ISA winmodem, ale spis tim, ze v dobe, kdy se ISA modemy delaly
(predpokladam, ze ted uz je nedela nikdo) jeste nikoho nenapadlo je nejak
sidit. PCMCIA karty se vyrabeji porad a vyrobci se na PCI "poucili" jak
zvysit zisky....
Tim jsem samozrejme nechtel nijak zpochybnit vetu, ze opatrnost je namiste.
Hlavne bych doporucil vsechno osobne vyzkouset, protoze prodejce casto umi
jen vystavit fakturu, ale moc neporadi (nebo poradi spatne).

S pozdravem Zdenek Bohm