Dva dotazy: 1.PHP, 2.modem

Pátek Červen 28 09:51:26 CEST 2002

On Fri, 28 Jun 2002, Zdeněk Böhm wrote:

> Ona ta "hardwarovost" ISA modemu nebude mozna ani tak tim, ze by nebylo
> mozne udelat ISA winmodem, ale spis tim, ze v dobe, kdy se ISA modemy delaly
> (predpokladam, ze ted uz je nedela nikdo) jeste nikoho nenapadlo je nejak
> sidit. [...]

Nevim jak u internich (ISA), ale nejake externi "winmodemy" existovaly.
Z pochopitelnych duvodu se to moc neprosadilo, protoze tehdejsi pocitace
nemely velky nadbytek vykonu CPU (a uz vubec ne tak velky, aby se dala
zamaskovat absence poradneho real-time OS) a navic neni seriovy port dost
tlusty na to, aby se tim dalo posilat o moc vic, nez cista data.

> Tim jsem samozrejme nechtel nijak zpochybnit vetu, ze opatrnost je namiste.
> Hlavne bych doporucil vsechno osobne vyzkouset, protoze prodejce casto umi
> jen vystavit fakturu, ale moc neporadi (nebo poradi spatne).

Prodejci tady nejsou od toho, aby nekomu radili, ale aby prodavali a
inkasovali penize. A zakaznik tady neni od toho, aby blbe remcal, ze mu
to nefunguje, nebo ze chce neco jineho, ale aby kupoval a platil. :)