ppp je pomale

Ladislav Nic(man nitschman na seznam.cz
Sobota Červen 29 21:20:47 CEST 2002

Na rh 7.1 - 7.2 externi microcom mi jede uz vic nez rok na ruznych
strojich v naproste pohode (>30kbs). Mam pocit ze vse je jak ma byt.
Nemenil jsem zadne parametry, prestoze vim ze standardni nastaveni neni
idealni.

Pro obsluhu pppd pouzivam wvdial. Vzdy jsem konfiguroval modemove
pripojeni rucne na konzoli. Vse jelo na prvni pokus (po doplneni ATX3} a
proti MSwin kazde pripojeni slapalo tak jak jsem ocekaval.

Ladislav Nicman