ppp je pomale

Martin Filip (Nexus) nexus na yo.cz
Neděle Červen 30 16:24:02 CEST 2002

Peter Surda wrote:

> [cut]

> Pridam svoje skusenosti (provider kiwwi, rh6.2, externy 56k modem): s 1500 to
> bolo uplne hrozne, tiez som to zmenil na 500. Ale iba mtu, mru som nechal tak.
> Nemoze to byt prilis nizkym mru, ze pppd resp. jadro zahodi vela "dobrych"
> paketov?

ja pridam taky svou trosku do mlyna z dob, kdy jsem jeste byl na modemu.
velmi pomale to bylo ale jen do doby, nez sem vypnul podporu IPv6,
kterou jsem si omylem nechal zapnutou, kdyz jsem si s tim hral. Takze se
zkuste kouknout na tohle.

--
Martin Filip (Nexus)
e-mail: nexus na yo.cz

-- If it happens once, it's a bug.
    If it happens twice, it's a feature.
    If it happens more then twice, it's a design philosophy
-- If it has syntax, it isn't user friendly.
-- If it's not in the computer, it doesn't exist.