Problem s framebufferem

ondranemecek ondranemecek na volny.cz
Neděle Červen 30 01:45:07 CEST 2002

> Ja jsem to puvodne svadel na drivery nv, protoze mam GF3, ale opravdu to
> vypada na problem s framebufferem. Mam konfiguraci pro Lilo, kdy zadavam
> parametr pro zakazani fb, ale vysledek je stejny, tj. po ukonceni X ci pri
> prepnuti na konzolu mam hlasku "out-of-range". Monitor mam Sony G220,
> konfiguraci si z neho umi X-ka precist sami, mimo povolene hodnoty tam
> podle meho nic neni...
> Prosel jsem fora pro Nvidiu ale nic co by problem resilo jsem tam nenasel.
> Kdyby nekdo vedel kudy se vydat dale, budu take vdecny.

Tim chcete rici, ze mate GeForceX? Ovladac "nvidia" pro X neni pouzitelny
s framebufferem na konzoli !! Prelozte jadro bez framebufferu. Neverim tomu,
ze lze framebuffer 100% vypnout parametrem pri bootu. Vami pospany problem
by se nemel vyskytovat pri pouziti ovladace "nv" z X. Chybi ovsem podpora
akcelerace, takze to asi nebudete povazovat za definitivni reseni.

OldFrog.