Problem s framebufferem

Radek Vybiral Radek.Vybiral na vsb.cz
Sobota Červen 29 20:18:55 CEST 2002

On Sat, 29 Jun 2002, Robert Jirik wrote:

> Dobry den,
>
> mam nasledujici problem:
> po startu X se snazim (C-A-F1) dostat do textove konzole, nicmene jediny
> efekt, ktery to ma, je to, ze na me monitor plivne `out-of-range` a zcerna.
> Po navratu do Xek vse OK.
>
> Zajimave na tomto je, ze po bootu nabiha konzole OK, problemy zacnou az po
> spusteni Xek. I kdyz necham system nabehnout do text. modu, prihlasim se a
> spustim X, opet problem (hned po spusteni startx).
>
> Podezdreni mam jednak na nove Matroxi drivery pro Linux (ktere jsem
> [...]

Nemam reseni, pouze se pridavam se stejnym problemem.

Ja jsem to puvodne svadel na drivery nv, protoze mam GF3, ale opravdu to
vypada na problem s framebufferem. Mam konfiguraci pro Lilo, kdy zadavam
parametr pro zakazani fb, ale vysledek je stejny, tj. po ukonceni X ci pri
prepnuti na konzolu mam hlasku "out-of-range". Monitor mam Sony G220,
konfiguraci si z neho umi X-ka precist sami, mimo povolene hodnoty tam
podle meho nic neni...

Prosel jsem fora pro Nvidiu ale nic co by problem resilo jsem tam nenasel.

Kdyby nekdo vedel kudy se vydat dale, budu take vdecny.

R.V.