Samba - dos files

Petr Šimeček petr na diakoniecce.cz
Pátek Březen 1 00:15:34 CET 2002

Dobry den,

kvuli W2k jsem preinstaloval Sambu z 2.0.7 na 2.2.3a a zjistil jsem
nasledujici "vlastnost":

Neni mozne spustit netlogon pro vice jak 8znaku dlouhe uzivatele
(kracikova.bat). Samba hlasi "pristup odmitnut". Z W98 se toto nedeje.
Problem se tyka W98SE2. Pokud uzivatel pusti DOSovy soubor z jineho share
(na jinem PC), jde to. Sambovske soubory jdou otevrit do notepadu, ale nelze
je spustit primo v DOSu. Obcas to jde, server i stanice se ale nemeni...
Proste divne. Zaroven je jmeno doplnovano pismeny a ne cislici (ahoj~Ef.bat
misto ahoj~01.bat). Stalo se to nekomu?

Druha vec, co me potkala bylo, ze z W2k jsem nemohl otevrit soubor (podivat
se na sitovy disk) z Wordu ci Excelu 97. Pruzkumnikem to slo, Officama ne.
At byly nainstalovane spoustejicim uzivatele, adminem, spoustne
adminem...vlastnene spoustejicim... proste nic. Pritom vse ostatni chodilo
velice dobre... profily, tisky, otvirani do jinych aplikaci...

Hledam ppostrceni. Vycerpal jsem vsechny npady a jsem ve slepe ulicce.

Dekuji mnohokrat.

Petr Simecek