balicek kernel-source z mandrake.redbox.cz

Zdeněk Böhm zdenek.bohm na gammarus.cz
Pátek Březen 1 09:18:30 CET 2002

> Pokud nevite presne co delate a nemate k tomu nejaky vazny duvod, neni
> rozumne instalovat balicky z vyvojove verze do verze produkcni, byt to
> bude z 90% funkcni.

Ja myslim, ze vim co delam a proc to delam :-)
Pokud vas to zajima - chtel jsem si trochu hrat s ACPI a autori demona acpid
pisou na svych strankach, ze pro spravnou funkci musi mit clovek bud jadro
2.4.10 a vyssi, nebo si jadro opatchovat (ja mam 2.4.3 z Mandraku 8.0, ovsem
ani instalace _nejnovejsi stabilni_ verze teto distribuce by mi nepomohla,
protoze v MDK 8.1 je jadro 2.4.8). Prvni moznost mi prisla jednodussi, uz
proto, ze bych tim ziskal tresnicku na dortu - lepsi zpravu VM.
Svym prispevkem jsem nechtel debatovat na tema, zda je rozumne cpat balicky
z vyvojove vetve do stabilni instalace.
Myslim si (tady me klidne vyvedte z omylu), ze neni duvod, proc by nemela
projit instalace balicku (pripominam, nervalo mi to zadne zavislosti,
balicek se zacal instalovat a asi ve trech ctvrtinach to zhaslo na teto
chybe).
To ze obsah balicku mozna nebude v mem systemu pouzitelny je vec druha - s
tim jsem pocital.
Tuhle myslenku mi potvrzuje i skutecnost, ze jsem predtim zkusil jadro
2.4.17 z RedHata - nainstalovat to slo v pohode, nakonfigurovat taky, ale
pri prekladu jsem dostal takovej ranec chybovych hlaseni, ze jsem to vzdal a
jal se stahovat balicek kernel-source, ktery bude mit v nazvu mdk.

> DO,
> delka sedi, v balicku zadny problem nevidim:
>
> [root na mandrake RPMS]# rpm -ivh kernel-source-2.4.17-22mdk.i586.rpm

Da se nekde najit md5sum od toho balicku, abych to zkontroloval? Dvakrat
jsem ho stahl a dvakrat je naprosto stejnej. Ze by se stahl dvakrat _stejne_
blbe me prijde divny. Zrovna tak nevidim duvod, proc by nesel _nainstalovat_
kdyz by byl v poradku.
Jeste mam jeden poznatek - kdyz jsem ten balicek zkusil otevrit v mc
(klepnutim entru), v pohode jsem se dostal ke cteni headeru, ale v momente,
kdy jsem se pokusil otevrit content.cpio me mc sletel na sigsegv.

S pozdravem Zdenek Bohm