balicek kernel-source z mandrake.redbox.cz

Michal Vymazal gandalf na mbox.vol.cz
Pátek Březen 1 12:47:35 CET 2002

Zdeněk Böhm wrote:

> Ja myslim, ze vim co delam a proc to delam :-)
> Pokud vas to zajima - chtel jsem si trochu hrat s ACPI a autori demona
> acpid pisou na svych strankach, ze pro spravnou funkci musi mit clovek bud
> jadro 2.4.10 a vyssi, nebo si jadro opatchovat (ja mam 2.4.3 z Mandraku
> 8.0, ovsem ani instalace _nejnovejsi stabilni_ verze teto distribuce by mi
> nepomohla, protoze v MDK 8.1 je jadro 2.4.8). Prvni moznost mi prisla
> jednodussi, uz proto, ze bych tim ziskal tresnicku na dortu - lepsi zpravu
> VM. Svym prispevkem jsem nechtel debatovat na tema, zda je rozumne cpat
> [...]

Zdravim
A co si stahnout "klasicke jadro" 2.4.17 nebo 2.4.18 v tarbalu z
ftp.linux.cz a zkusit si ho prelozit? Sice tam asi nebudou patche od
Mandrake (nebo jinych distributoru), ale to asi ted neni hlavni problem.

--
Michal Vymazal
Office Computer