Paketovy filtr pro dial-up (Was RE: samba + workgroup)

Michal Vymazal gandalf na mbox.vol.cz
Pátek Březen 1 10:37:36 CET 2002

Kocourek Lukas wrote:

> [...]

Thou byt velka omyl :-(
Dial-up nikdy nebyl bezpecny. Byl vzdy ten z nejvice ohrozenych prave
proto, ze mu uzivatele nevenovali moc pozornosti. Tak uz to byva.
Mimochodem, na Linuxworld.cz jsem kdysi daval navod na "domaci" paketovy
filtr s ipchains. Nekde to tam jeste bude.
Hezky vikend

--
Michal Vymazal  (T)
Office Computer