samba + workgroup

Kocourek Lukas kocour na evropa2.cz
Pátek Březen 1 08:28:32 CET 2002

to budte rad, ze mate pouze nekolik pokusu tydne.. ja mam nekolik scanu a
pokusu na ruzne porty na dennim poradku....
timto jsem samozrejme chtel pouze potvrdit vase slova, ze kdo ma konektivitu
na internet (at uz treba jenom dial-up) a nema alespon nejaky zakladni
firewall, tak si koleduje o prusvih...

kocour