gnomeprint a Cestina

Tomas Pluskal plusik na pohoda.cz
Pátek Březen 1 11:12:18 CET 2002

Zdravim vespolek,

mam problem se %subj%:
Zkompiloval jsem XFree86 4.2.0, gnomeprint 0.35 a par aplikaci (gnumeric,
gedit), vse ze zdrojaku. V Xwindows mam pouze standartni fonty (co se
nainstalovaly ze src Xwindows) a doplnene truetypove fonty z MS Windows.
Pustil jsem gnome-font-install --smart, to mi naslo vsechny fonty z XFree
a fonty z ghostscriptu (ten mam 6.5neco). Kdyz pustim nejakou gnome
aplikaci, tak zobrazovani ceskych znaku funguje OK, psani take, ale tisk
uz ne (ani preview). Misto Cestiny vidim znaky, ktere jsou evidentne z
latin1. Nemate nekdo reseni ?

Diky

Tomas Pluskal

PS: prosim u odpovedi CC na muj mail, diky