ttyS0 a IRQ

Pátek Březen 1 11:31:29 CET 2002

On Mon, Feb 25, 2002 at 08:10:36AM +0100, Marek Blasko wrote:

> problemy z bitrate. alebo nate n

> ale je len nebol pouzivany tak sa neukaze.

mali ste pravdu, Podarilo sa mi dalej izolovat problem.

IRQ a ttyS0 funguju k plnej spokojnosti pokial nespustim wmmixer.
A podarilo sa mi zistit, ze ten problem mam iba na notebooku.

Neviem preco sa ta aplikacia nejakym sposobom vrta do komukacie so
seriovynm portom.

Asi si budem musiet precitat zdrojaky. Ale na inom pocitaci to funguje
uplne normalne a s wmmixerom.

Testoval som to tak ze som spustil:
X &
wmmixer -display :0.0
minicom

Je jedno ci X je 3.3.6, alebo 4.1.0

Odhadujem, ze bude nieco i IRQ, ale neviem to zistit.
$ cat /proc/interrupts
           CPU0
  0:    1392822          XT-PIC  timer
  1:       2785          XT-PIC  keyboard
  2:          0          XT-PIC  cascade
  3:        112          XT-PIC  xirc2ps_cs
  4:       2934          XT-PIC  serial
 11:    1415010          XT-PIC  ESS Maestro 2E, Texas Instruments PCI1225, Texas Instruments PCI1225 (#2)
 14:     453740          XT-PIC  ide0
NMI:          0
ERR:          0

Davam si to do TODO, teraz na to nebude cas. Ak by mal niekto nejaky
napad rad ho vyskusam.

PS: asi sa poobzeram, ako ho rozbehnut cez USB (je to plnohodnotny
modem, asi by s nim nemalo byt vela problemov), aby som mohol pripadne
vyuzit 128k pripojenie. Zatial som sa dozvedel, ze treba rozbehnut
nejaky ACM serial port. Smola presne o mojom modeme je tam napisane, ze
s acm nefunguje.

Windows&Office jsou jako droga. Krasny a prijemny prvni dojem,
zvyknes si a nemuzes uz bez nich zit.
A pak zacnou prichazet vedlejsi ucinky ...