Squid, smb_auth, deny users

Marek Repisky marek.repisky na foundry.sk
Pátek Březen 1 11:31:33 CET 2002

Dobrý deň,

prosím, vie mi niekto poradiť, ako obmedzím prístup cez proxy (squid 2.2.5)
vybraným užívateľom ak je prihlasovanie riešené cez smb_auth?

V squid.conf to mám takto:
    authenticate_program /usr/sbin/smb_auth -W mydomain
    acl domainusers proxy_auth REQUIRED
    http_access allow domainusers
V súbore /home/netlogon/proxyauth je jeden riadok so slovom "allow".

Skúšal som nastaviť v squid.conf cez "acl nointernet ident userxy"
a " http_access deny userxy". Ale to je asi úplne mimo.
Doplnil som do súboru /home/netlogon/proxyauth niečo ako "deny userxy".
To zasa spôsobí odmietnutie všetkých užívateľov.

Do upravovania zdrojáku smb_auth sa mi veľmi nechce :(a možno to ani
nebudem vedieť). Existuje nejaký iný spôsob?