OT: Maily od Komercni Banky

Dan Ohnesorg Dan na feld.cvut.cz
Sobota Březen 2 10:34:20 CET 2002

Dne Sat, Mar 02, 2002 at 01:35:49AM +0100, Jan Houstek napsal:
> Kdyz jsem po telefonu provadel u KB platebni prikaz, tak mi jako obvykle
> nabidli poslat potvrzeni, do nabidky ale pribyl k poste a faxu jeste
> e-mail. Hadejte, v jakem formatu to poslali? Telo mailu bylo samozrejme
> prazdne a subject nicnerikajici ( "Oznameni" ).
>
> [Drobna napoveda: pomer velikosti souboru a velikosti cisteho textu
> obsahujici to same byl 50:1.]

Neni to nahodou tak, ze to posilaji jako S/MIME, ale Vas klient
to neumi precist? Tohle dela CSOB a potiz je, ze kdyz to
chci dekryptovat pres opessl, tak to
hodi chybu unknown cipher, coz mi jejich technicka podpora
nebyla schopna vysvetlit, protoze to podle nich posilaji tak jak
to ten software dela a jak to vlastne dela nevi nikdo z tech, ktere ma
clovek sanci potkat na infolince.

no nic

zdravim
dan

DDDDDD
   OO  OO              work: +420 2 24352785;+420 2 24972109
    OOOO               home: +420 311 679679;+420 311 679311

Povzbuzováním prospěješ často více než káráním.
HORTANDO SAEPE PLUS PRODERIS QUAM VITUPERANDO.