OT: Maily od Komercni Banky

Jan Houstek houstek na karlin.mff.cuni.cz
Sobota Březen 2 11:48:24 CET 2002

On Sat, 2 Mar 2002, Dan Ohnesorg wrote:

> Neni to nahodou tak, ze to posilaji jako S/MIME, ale Vas klient
> to neumi precist? ...

Ale kdepak, je to neflasovanej DOC. Obsahuje vase jmeno, cislo bankere,
ktery prevod zarizoval a pak ve forme radku

cislo uctu prijemce: 123456789/0100

informace o te transakci. Tedy nic, co by se nedalo poslat v tele toho
mailu (o tom, ze by to melo byt sifrovane ani nemluve).

--
Honza Houstek