remote startovanie Xservera ..

Sobota Březen 2 11:44:11 CET 2002

On Fri, Mar 01, 2002 at 04:19:24PM +0100, Jan ' Kozo ' Vajda wrote:
> zdravim
cau

> ( v poslednej dobe mam otazok viac ako je zdrave, ale skusim to vratit na
> nejakych zaciatocnikoch )
>
> ako mozem spustit X server ked sa na masinu lognem cez ssh ?
Nerozumiem. Ked chces mat vystup na masine na ktoru sa logujes, preco to chces
robit cez ssh? A ked chces mat vystup na masine, z ktorej sa logujes, tak
predsa ixy musis spustit lokalne?

Odpoved na otazku tak, ako si ju polozil, ti podla mna moc nepomoze. Ja to
robim relativne casto, lebo vyvijam drajvre pre ixy a na testovu masinu sa
logujem cez ssh. Xy vypinam "init 3" a zapinam "init 5", ked potrebujem len
restart tak "killall X".

> ako zariadit, aby mi script spustil Xserver automaticky po starte ( napada
> ma autologin package, ale ten sa mi nejako nechyta )
"aby sktipt spustil Xserver automaticky po starte"? V subore /etc/inittab
nastav defaulny runlevel na 5 namiesto 3.

Bye,

/* vsprintf.c -- Lars Wirzenius & Linus Torvalds. */
/*
 * Wirzenius wrote this portably, Torvalds fucked it up :-)
 */