remote startovanie Xservera ..

Jan ' Kozo ' Vajda jvajda na somi.sk
Pondělí Březen 4 09:54:46 CET 2002

:> > ako zariadit, aby mi script spustil Xserver automaticky po starte ( napada
:> > ma autologin package, ale ten sa mi nejako nechyta )
:> "aby skript spustil Xserver automaticky po starte"? V subore /etc/inittab
:> nastav defaulny runlevel na 5 namiesto 3.

lenze toto (zvycajne) nahodi (x|k|d)dm a nie priamo x session konkretneho
usera ..

uz som to sice raz pisal, ale viem na co to chcem a aj preco to chcem ..

je to umysel, teraz len hladam, ako ho slusne a korektne realizovat bez
zbytocnych drotovani v zdrojakoch a podobne ..

ta masina ma mat len vystup, ale nie vstup ..

a pustat xserver ako root ani v tom pripade nie je uplne rozumne ..

BTW: Xwrapper.config som na Mandrake nenasiel .. a podla toho, co pozeram po
     sieti, tak je to zalezitost asi len debianu ..

		                                   K O Z O
                                      Look At Your Young Man Fighting
                                         Look At Your Woman Crying
                                       Look At Your Young Man Dying