OT: www.netem.cz (was: Stopařův průvodce díl 1)

Jaroslav Lukesh lukesh na k-net.cz
Neděle Březen 3 21:01:35 CET 2002

| Odesílatel: Jaroslav Lukesh <lukesh na k-net.cz>
| Zdraví
| 		Jaroslav Lukesh
| ------------------------------------------------------------------------
| 	www.netem.cz/article.php?sid=658
| 				www.netem.cz/article.php?sid=638
|
| PS. nějak se na netem nemůžu dostat, nevíte někdo co s ním je? Pokud je
| navždy down, tak mám jeho téměř kompletní mirror (až do konce 2001 celé
| www.netem.cz, pak už jen z PDA stránky). No a někde se snad najde místo
kam
| by se to dalo šoupnout. Jsou tam opravdové poklady.

Pro všechny kdo nemají mirror netem.cz a chtějí ho mít při ruce nabízím
výše uvedený archív.
Má asi 2MB (RAR+zip, no je to dělané na woknech; kdo neví proč rar+zip, tak
ať si to zkusí zkomprimovat jenom jedním a hned uvidí proč).

http://home.tiscali.cz/~cz021224/netem.rar

Startujte to ze stránky topics.php. Protože stránky byly generovány
dynamicky, může se stát, že a) na několik odkazů s různými parametry je
jenom jedna stránka (pak zkuste ořezat vše co je za číslem článku pokud by
byly problémy s neexistencí) nebo b) je tam několik článků stejných.
Letošní stránky mají tvar tento: print.php na sid=číslo_článku&pda=1, neboť
byly mirrorovány jen z PDA stránky (celý mirror jsem nestihl). Jo, a místo
otazníku je v názvech stránky zavináč.

Zdraví a za OT se hluboce omlouvá

		Jaroslav Lukesh

PS. Díky všem za toho stopaře :)