Radic Kouwell KW-571H a deska K7S5AL - castecne vyreseno

Josef Vogeltanz JoVogeltanz na dop.skoda.cz
Pondělí Březen 4 06:17:20 CET 2002

Podarilo se me o vikendu konecne presvedcit radic KW-571H instalovany na
desce ECS K7S5AL k nejake cinnosti. Psal jsem o tomto problemu minuly tyden,
kdy pri pripojeni CD mechaniky k tomuto radici pocitac vytuhne pri uvodnim
bootu.
Zkousel jsem mu postupne vnutit CDRW HP9150i, CDROM Samsung a ATAPI zipku,
ale pokazde se stejnym vysledkem, kdy po detekci zarizeni zustal blikajici
kurzor, vytuhly pocitac a nereagujici klavesnice. Teprve az po pripojeni
klasickych disku si dal radic rici a boot probehl normalne.
Krome toho jsem provedl upgrade BIOSu desky posledni verzi z minuleho mesice
a je nyni moznost v setupu nastavit bootovaci zarizeni "HPT3xx". Presto jsem
radeji ponechal disk ze ktereho bootuji sve systemy na pozici primary/master
radice desky, na KW-571H pripojil druhy disk a na zbytek radice desky
navesil CDRW, CDROM a zipku.
Linux (SuSE7.2) si pri startu zavede modul HPT370 a ma tak k pripojenemu
disku bezproblemovy pristup (/dev/hde).
Jen pro informaci jeste uvedu nynejsi konfiguraci:
hda1	/windows	FAT32
hda2	/boot		ext2
hda3	/drdos		FAT16
hda4	extended
hda5	/data1		FAT32
hda6	/home		ext2
hda7	XOSL
hda8	swap
hdb	cdrom	emulovano SCSI sr0
hdc	cdrw     emulovano SCSI sr1
hdd	zip        emulovano SCSI sda
hde1	/data2		FAT32
hde2	/		ext2

S pozdravem

Josef Vogeltanz
Skoda Dopravni technika s.r.o
Tylova 57, 316 00 Plzen
tel.:+420-019-7736533;  mob.:+420604118307
mailto:jovogeltanz na dop.skoda.cz