Quad X-treme & ALSA driver

Karel Krebs kodlson na post.cz
Pondělí Březen 4 08:11:24 CET 2002

Mam jiz delsi dobu tuto zvukovku, ale az nyni jsem se ji snazil rozchodit pod Linuxem. RedHat 7.1. Pouzil jsem Alsa drivery 5-kove rady a bohuzel se mi ji nepodarilo zprovoznit. Kompilace vsech trech baliku (DRIVER, LIB, UTILS) probehla bez problemu. V jadre je podpora modulu pro zvukovky. V konferenci jsem nenasel co presne se ma napsat do MODULES.CONF. Hledal jsem i pro jine zvukove karty alespon priklad toho co ma soubor obsahovat, bohuzel ne zrovna uspesne. Najde se dobra duse ktera by me poslal zmineny konfigurak. A jak dostat modul do chodu, s postupem STEP by STEP. Velice mnoho dekuji. Staci mi dva reproduktory, bez radia.

Dekuji za pripadne rady ci nakopnuti, dekuji taktez za reakce, ktere ze me udelaji analfabeta, neznajiciho zakladni prikazy jez zavadeji moduly do jadra. Dekuji.
Karel Krebs