Quad X-treme & ALSA driver

Vejnarek Pavel xvejna00 na stud.fee.vutbr.cz
Úterý Březen 12 16:13:58 CET 2002

On Mon, 4 Mar 2002, Karel Krebs wrote:
Karel Krebs wrote:

> V konferenci jsem nenasel co presne se ma napsat do MODULES.CONF. Hledal
> jsem i pro jine zvukove karty alespon priklad toho co ma soubor
> obsahovat, bohuzel ne zrovna uspesne. Najde se dobra duse ktera by me
> poslal zmineny konfigurak. A jak dostat modul do chodu, s postupem STEP
> by STEP. Velice mnoho dekuji.

Dobry den,
kdysi jsem si poznamenal postup na zprovozneni ALSA pro Quad X-treme, tady
je:

=================
1) alsa-driver
./configure --with-isapnp=no --with-sequencer=yes --with-oss=yes
--with-cards=fm801
make
make install
./snddevices
editovat /etc/modules.conf
modprobe snd-card-fm801
aumix ... nastavit hlasitosti

2) alsa-lib
./configure
make install

3) alsa-utils
./configure
make install
=================

Z dokumentace lze take vybadat, co napsat do modules.conf, aby to
fungovalo:

=================
ALSA portion
alias char-major-116 snd
options snd snd_major=116 snd_cards_limit=1
alias snd-card-0 snd-card-fm801
options snd-card-fm801 snd_index=0 snd_id="fm801"

#OSS/Free portion
alias char-major-14 soundcore
alias sound-slot-0 snd-card-0
alias sound-service-0-0 snd-mixer-oss
alias sound-service-0-1 snd-seq-oss
alias sound-service-0-3 snd-pcm-oss
alias sound-service-0-8 snd-seq-oss
alias sound-service-0-12 snd-pcm-oss
=================

 Pouzivam RedHat 7.1, ALSA 0.9.0beta10. Na zvuk si nemuzu stezovat,
bohuzel funguji pouze predni reproduktory.

 Jinak bych velmi uvital, kdyby mi nekdo poradil, jak rozchodit
integrovane radio. Hledal jsem vsude a jedine, co jsem se dozvedel je, ze
to "zatim nejde". Narazil jsem ale na projekt RADIATOR
(http://flesko.cz/radcz.htm), ktery je sice pod Windows, ale dnes jiz
pouziva vlastni ovladac pro Quad X-treme (nezavisly na ovladaci od
MediaForte). Neslo by pouzit techto (jejich) poznatku pro napsani
linuxoveho ovladace? Pripadne koho s tim (napsanim) muzu otravovat?

P.V.
--
Pavel Vejnárek (vejnarek na kn.vutbr.cz)
Brno University of Technology