Instalace RH 7.2

Petr Klimovic linux2 na pizi.cz
Pondělí Březen 4 11:06:39 CET 2002

RR> Jelikoz nejsem MS fanda, ale v praci jsem v 100% MS prostredi, potreboval (chtel) bych na svoje PCcko nainstalit RH. Mel jsem tady drive RH 7.1 CZ jako partitionless. Potrebuju, aby na 100%
RR> nedoslo pri rozdelovani disku a instalaci LILO ke strate dat, ktere na tom kompu jsou. Myslel jsem ke strate diky tomu, ze neco podelam.

RR> Potreboval bych poradit jak rozdelit disk (mam momentalne asi 2G free na disku a z nich bych chtel udelat novy oddil a na nej instalovat.)

> [...]

Chci si postavit atomovku, ale chci 100% jistotu, ze mi to nebouchne v
ruce. Muze mi nekdo par slovi presne vysvetlit jak ji mam postavit?

Budto si to nastudujete a pak vite, co delate, nebo riskujete.
Nastudujte si jak funguji partitions.
Mimochodem 100% jistota se v prirode nevyskytuje. Zdycky muze treba
behem carovani s partisnama vypadnout elektina, nebo cokoliv dalsiho.
Jedine rozumne posileni jistoty jsou zalohy.