Instalace RH 7.2

Martin MegaSoft Mokry megasoft na host.sk
Pondělí Březen 4 11:04:25 CET 2002

> Potreboval bych poradit jak rozdelit disk (mam momentalne asi 2G
> free na disku a z nich bych chtel udelat novy oddil a na nej
> instalovat.)
>
> K dispozici mam PartitionMagic 6. Potreboval bych to tak, aby bylo
> mozno v pripade potreby zase uvezt system do puvodniho stavu (tedy
> jen W98 a jen jeden diskovy oddil).

No, najistejsie vratenie do povodneho stavu sa da pomocou zalohy ;-)
Existuju programy ako napriklad Norton Ghost ktore dokazu zalohovat cele
particie, disky ... (nieco ako "dd" ;-)
Mne sa zatial pri praci s PartitionMagic nestalo ze by som nejake data
stratil, takze moj overeny postup je takyto:
1. Defragnut disk
2. Spustit PM
3. Resiznut disk (drag & resize alebo cez menu)
4. Vytvorit particie (minimalne "/" a swap) zodpovedajuceho typu
5. Aplikovat zmeny (vsetky operacie sa davkovo urobia)
6. Modlit sa aby pocas zmien nedoslo k vypadku napajania, BSOD alebo take
nieco ;-)
7. Installnut Linux ;-)

V pripade ze sa nieco podzube s LILOm, tak bootnut z Win$hit bootovacky a
zadat "fdisk /MBR" ...

Dufam ze tento postup bude stacit ;-)

--
MegaSoft (http://megasoft.host.sk)
host.sk: free webhosting - unlimited disk space, php, mysql, shell, no