Jak nainstalovat RH jako firewall

ArtComp - Petr Lorenc petr.lorenc na artcomp.cz
Pondělí Březen 4 11:48:59 CET 2002

Můžete mi někdo naťuknout co vše je potřeba nainstalovat z RH 7.1, když chci
mít počítač jako firewall, který by se dal vzdáleně spravovat z lokální
sítě.

Hlavně se mi jedná o to, jaké balíčky nainstalovat, případně jestli existuje
přehledný seznam co jednotlivé balíčky obsahují.

Jak nastavit iptables to už vím, ale nikde jsem nenašel základní popis
instalace. Běžné instalace typu server, pracovní stanice ... se mi zdají
zbytečně rozsáhlé a ve vlastní instalaci nevím co vybrat. Něco jsem zkusil
podle citu, ale ve výsledku mi chybí například ping.

Díky za rady, případně odkazy na články

Petr