Samba - dos files

Tomas Potok potok na kopernik.cc.fmph.uniba.sk
Pondělí Březen 4 13:55:55 CET 2002

On Fri, 1 Mar 2002, Petr (c)imeeek wrote:

> Dobry den,
>
> kvuli W2k jsem preinstaloval Sambu z 2.0.7 na 2.2.3a a zjistil jsem
> nasledujici "vlastnost":
>
> Neni mozne spustit netlogon pro vice jak 8znaku dlouhe uzivatele
> (kracikova.bat). Samba hlasi "pristup odmitnut". Z W98 se toto nedeje.
> Problem se tyka W98SE2. Pokud uzivatel pusti DOSovy soubor z jineho share
> (na jinem PC), jde to. Sambovske soubory jdou otevrit do notepadu, ale nelze
> je spustit primo v DOSu. Obcas to jde, server i stanice se ale nemeni...
> Proste divne. Zaroven je jmeno doplnovano pismeny a ne cislici (ahoj~Ef.bat
> [...]

Ano, ale bol to normalny bat subor (nie logon), tiez sa to stavalo obcas a
"vyhol" som sa tomu tak, ze som ten subor nemal v adresari, ktory ma viac ako 8
pismen. Ci je to univerzalny liek, alebo to len nahodou islo, neviem...

> Druha vec, co me potkala bylo, ze z W2k jsem nemohl otevrit soubor (podivat
> se na sitovy disk) z Wordu ci Excelu 97. Pruzkumnikem to slo, Officama ne.
> At byly nainstalovane spoustejicim uzivatele, adminem, spoustne
> adminem...vlastnene spoustejicim... proste nic. Pritom vse ostatni chodilo
> velice dobre... profily, tisky, otvirani do jinych aplikaci...
>
> Hledam ppostrceni. Vycerpal jsem vsechny npady a jsem ve slepe ulicce.

Podobne.

Tomas

--
They're only trying to make me LOOK paranoid!