Grafika pro AMD kg-III 400 MHz

Martin Kokeš martin.kokes na gplus.cz
Pondělí Březen 4 18:29:07 CET 2002

"David Jez" <dave.jez na seznam.cz> píše v diskusním příspěvku
news:20020304085617.B81004 na stud.fee.vutbr.cz...
>   Chtel jsem se zeptat, co za 3D kartu by bylo nejlepsi pro linux na PCI
>   Uvzauji bud o riva TNT2 m64 32MB RAM PCI nebo Voodo3 (asi 16MB ram) na
PCI.
>   Rad bych kartu, ktera nebude moc zatezovat procesor, pojede na ni dobre
> 3D (Tuxracer, q3a nebo tak neco) a hlavne bezproblemove ovladace (fb, DRI,
> svgalib, X). Osobne mam dojem ze TNT2 je starsi a voodo3 mene problemova,
ale
> nejsem si jist proto se ptam.

Pro tak slaby procesor doporucuji HW T&L a kompresi textur, cili optimum
cena/vykon bude asi GeForce2 MX PCI (treba od Herculesu, Leadteku nebo
Inno3D). Navic vyuzijete skvele ovladace od nVidie...

MK