Grafika pro AMD kg-III 400 MHz

David Jez dave.jez na seznam.cz
Úterý Březen 5 12:36:06 CET 2002

On Mon, Mar 04, 2002 at 06:29:07PM +0100, Martin Kokeš wrote:
> "David Jez" <dave.jez na seznam.cz> píše v diskusním příspěvku
> news:20020304085617.B81004 na stud.fee.vutbr.cz...
> PCI.
> ale
>
> Pro tak slaby procesor doporucuji HW T&L a kompresi textur, cili optimum
> cena/vykon bude asi GeForce2 MX PCI (treba od Herculesu, Leadteku nebo
> Inno3D). Navic vyuzijete skvele ovladace od nVidie...
  Diky za odpoved,

  Praveze ,nVidia like' ovladace se mi moc nepaci. Jeste bych k pozadavku
pridal solidni podporu XV kvuli divX, protoze imho ten procesor neni zase az
tak slaby, aby z divx delal slideshow... (videl jsem je plynule i na k6-ii
350)
  Ty TNT ci Voodoo3 jsou do 2 kKc, obavam se ze GF2 pci bude a) draha b)
nesehnatelna a nerad bych se spalil, nebo se milim?

> MK

 E-mail: dave.jez na seznam.cz
PGP key: finger xjezda00 na fest.stud.fee.vutbr.cz