CsTeX pro mdk/redhat

MaReK Penguin Olsavský marek.olsavsky na sostgvb.cz
Úterý Březen 5 10:05:57 CET 2002

Existoval (existuje) RH7.0 CZ, ze kterého jde  pretáhnou balíky do MDK8.x a
je zde csTeX. Drohou pomocí je (pokud jste clenem cstugu) CD TeX-live. Dále
se podívejte na stránky http://www.cstug.cz, kde najdete návod na pocestení,
pokud nemáte ceský TeX.
btw: Jste asi první, koho vidím od Debianu jít k redhat based distribuci
(mdk, rh, SuSE). Já jsem zacal u RH4.2, jeste minulý týdem jsem byl na
mdk8.1 a ted jsem na Debian 2.2r5. Dalsím mým krokem bude vlastní
distribuce.

    Nashledanou a preji stestí
        MaReK

MaReK "Penguin" Olsavský
Private www: http://mujweb.cz/www/orsm
Private mail: marek.olsavsky na seznam.cz
BlueTree www: http://bluetree.hyperlink.cz
BlueTree mail: bluetree na seznam.cz