CsTeX pro mdk/redhat

Zdenek Mazanec zdenek.mazanec na contactel.cz
Úterý Březen 5 10:33:04 CET 2002

> btw: Jste asi první, koho vidím od Debianu jít k redhat based distribuci
> (mdk, rh, SuSE). Já jsem zacal u RH4.2, jeste minulý týdem jsem byl na
> mdk8.1 a ted jsem na Debian 2.2r5. Dalsím mým krokem bude vlastní
> distribuce.

Postup rozhodne nevhodny k nasledovani. Sveho casu takhle experimentoval
jedem muj kolega a zkoncil tam, kde zacal (jedine, co ziskal bylo par tydnu
veku navic a vseobecna deprese) Vsechny velke distribuce jsou si v podstate
rovny, zalezi jen na vasem osobnim vkusu. Zvyknete si na jednu a pak se ji
drzte, tak dosahnete nejlepsich vysledku.

--
Zdenek Mazanec, Contactel s.r.o.
+420 2 33011644