CsTeX pro mdk/redhat

MaReK Penguin Olsavský marek.olsavsky na sostgvb.cz
Úterý Březen 5 11:22:02 CET 2002

> Postup rozhodne nevhodny k nasledovani. Sveho casu takhle experimentoval
> jedem muj kolega a zkoncil tam, kde zacal (jedine, co ziskal bylo par
tydnu
> veku navic a vseobecna deprese) Vsechny velke distribuce jsou si v
podstate
> rovny, zalezi jen na vasem osobnim vkusu. Zvyknete si na jednu a pak se ji
> drzte, tak dosahnete nejlepsich vysledku.
>
> --
> Zdenek Mazanec, Contactel s.r.o.
> +420 2 33011644
> http://mandrake.redbox.cz

U me tento vývoj trval posledních tak 4-5 let.
    1. Red Hat (od verze 4.2 jsem se dostal az k 7.0) je dobrý, ale v
soucasnosti trochu (dost) stagnuje a spíse tezí ze svého jména. Ale bylo to
moje první seznámení s LINUXem a pro zacátecníka je to IMHO druhá nejlepsí
volba. Proxina, kterou jsem si "spáchal" na bázi RH5.1 jede dodnes s malými
aktualizacemi, ale puvodním kernelem.
    2. Mandrake (mel jsem od verze 7.neco), protoze byla moderní, rychlá a
easy to use (ETU). Patrí sice k nejpruznejsím, ale dnes uz je to docela
bumbrlícek. IMHO je to ta nej distribuce pro zacátecníky. Ale ...
    3. Debian (dnes). K této distribuci jsem "dospel" díky kamarádovi, který
mi odhalil její kouzlo. Je 100% GNU. Sice na jádre 2.2.xx, ale to mohu
nazvat Ultra Stable. Pro me je o 50% pruhlednejsí a pruznejsí, nez cokoliv,
co jsem pouzíval dríve.
    4. Vlastní distribuce - krok do budoucna. Mít to co potrebuji, 100%
optimalizace na muj HW a detailní znalost systému. Uz to zkousím na mojí
postarsí 486DX4/100.

Prosím NOFLAME!!!!

MaReK "Penguin" Olsavský
Private www: http://mujweb.cz/www/orsm
Private mail: marek.olsavsky na seznam.cz
BlueTree www: http://bluetree.hyperlink.cz
BlueTree mail: bluetree na seznam.cz