SMB _._

Petr Klíma xklima08 na stud.fee.vutbr.cz
Úterý Březen 5 12:02:28 CET 2002

Zdenek Horak wrote:
> Dobry den,
>
> muzete mi nekdo prosim poradit jak bez Xek namountit sdilenou slozku
> C, nalezajici se v lokalni siti na stroji s IP treba 192.168.1.50 do
> napr. /shares/C.
>
> Prosim o postup + balicky co potrebuji, predem dekuji.
>
> S pozdravem
> Zdenek Horak

Obecne bych doporucil man smbmount, tusim z balicku
samba-client nebo tak nejak. Pokud to chcete presneji, tak

smbmount \\\\JMENO_POCITACE\\C /shares/C -o options

Jmeno pocitace NEMUSI byt totozne s jmenem podle DNS, jedna
se jmeno podle NETBIOSu - tedy jmeno pocitace ve windows.
Mezi options muze patrit "username=jarousek",
"password=rtfm" pripadne jine dle potreby.

Prijemne cteni manualu

--
Petr "Tosuja" Klima
xklima08 na stud.fee.vutbr.cz