SMB _._

Zdenek Horak zhorak_konference na seznam.cz
Úterý Březen 5 12:12:38 CET 2002

Dobry den,

po zadani

smbmount //192.168.1.50/C /shares/C -n

mi pise "mount error: Nepripustny argument". Nevite, co je spatne?

Petr> Zdenek Horak wrote:
> [...]

Petr> Obecne bych doporucil man smbmount, tusim z balicku
Petr> samba-client nebo tak nejak. Pokud to chcete presneji, tak

Petr> smbmount \\\\JMENO_POCITACE\\C /shares/C -o options

Petr> Jmeno pocitace NEMUSI byt totozne s jmenem podle DNS, jedna
Petr> se jmeno podle NETBIOSu - tedy jmeno pocitace ve windows.
Petr> Mezi options muze patrit "username=jarousek",
Petr> "password=rtfm" pripadne jine dle potreby.

Petr> Prijemne cteni manualu