Unable to handle kernel paging request at virtual address 8dceeb80

Petr Olivka,,, petr.olivka na vsb.cz
Pondělí Březen 4 14:29:48 CET 2002

uz jsem videl ledacos,  dvouhlave tele, certa albina, fungujici pocitac,
ale tohle jeste ne !

Mate pravdu, memtest86 nasel pri extended testu skutecne chyby v oblasti
252-254MB a behem jednoho pruchodu, ktery trva vice nez 5 hodin, se ta
chyba projevi jen pri zapisu urcitych konkretnich hodnot.

zatim se mi vzdycky stalo, ze kdyz byla chyba pameti, tak stroje tuhnou,
NT vypisuji modre obrazovky, Netware dela abendy, linux vypisuje
registry a ilegalni instrukce. Takovy problem jsem jeste nemel.

Furt se neco deje......

Moc diky
  poli