Unable to handle kernel paging request at virtual address 8dceeb80

Adam Pribyl covex na ahoj.fsik.cvut.cz
Pátek Březen 1 21:28:23 CET 2002

On Mon, 25 Feb 2002, Petr Olivka wrote:

> odpovim hned na 3 maily najednou:
>
> 1. S pameti problemy urcite nemam, stroj mi jede nepretrzite a s kernelem 2.2.19
> nemam problemy, ani ted.
>
> 2. problem se zacal objevovat az nejakou dobu po kompilaci 2.4.17 a zajimave je, ze
> se zvysujici frekvenci, pritom stroj pouzivam stale stejne.
>
> 3. dmesg posilam v priloze a prosim o navigaci co je ksymoops, at to nemusim hledat,
> nasel jsem akorat nejake readme, jeste jsem to nikdy nepouzil.
>
> diky
>
>   poli

> [...]

 Dostaval jsem velmi podobne hlasky s vadnymi pametemi. To ze vam 2.2.19
jede v pohode bych moc za smerodatne nebral, muze pouzivat pamet trochu
jinak a tedy nenarazi na vadne misto pameti tak casto. Doporucoval bych
zkusit Memtest86 a dat EXTENDED testy (!) nebo GoldMem. To ze se frekvence
zvysuje jen odpovida tomu ze se vam sype pamet.
Ja mel chybu nekde u 220MB na 256MB dimmu a stroj jel treba nekolik dni,
pri velke zatezi vsak zacal vyrabet koniny, to kdyz se kernel dobral az k
te vadne casti, tomu odpovida i to ze vam to zacne blbnout az pri nejakych
intenzivnejsich operacich.