mail na adresu "+420xxxxxxx na sms.paegas.cz"

Michal Krause michal na krause.cz
Úterý Březen 5 14:58:25 CET 2002

On 05/03/2002, Martin Lebeda wrote:

> To je otazka. Moje cislo je jiz starsi a pochybuji, ze by mi to jen
> tak zrusili bez nahrady

Na to vemte jed, ze Vam to zrusi bez nahrady - pozoroval jsem to
minimalne u jednoho postarsiho Twistu. Mate sice moznost aktivovat si
zdarma mailbox u Clicku s presmerovanim na mobil, ale automaticky Vam to
Peagas neudela (resp. drive to urcite nedelal).

S pozdravem
                        Informace (nejenom) ze sveta Linuxu      /\/  \

Vsetci by chceli byt van Goghmi, ale odrezat si ucho ani jeden.
                                                  J. Raz ve filmu Rabaka