mail na adresu "+420xxxxxxx na sms.paegas.cz"

Miloslav Hájek miloslav.hajek na idea.cz
Středa Březen 6 08:40:31 CET 2002

>To je otazka. Moje cislo je jiz starsi a pochybuji, ze by mi to jen tak
zrusili
>bez nahrady a ja ty zpravy chci posilat sobe (a dalsimu kolegovi). Krome
toho
>na paegase lze zasilat pomoci smssend, cehoz zhusta vyuzivam, bohuzel na
>koleguv eurotel smssend posilat neumi. Zivot je plny zmen, az to bude
aktualni,
>zacnu to resit.

Me se na nic neptali. 3/4 roku jsem mailoval na +42073xxx..... a pak mi to
bez nejakeho
varovani ustrihli. Nezbylo me nic jineho nez ze jsem se musel zaregistrovat
na click.cz.

MH