Grafika pro AMD kg-III 400 MHz

Martin Kokeš martin.kokes na gplus.cz
Úterý Březen 5 15:08:45 CET 2002

"David Jez" <dave.jez na seznam.cz> píše v diskusním příspěvku
news:20020305123606.B57129 na stud.fee.vutbr.cz...
>   Praveze ,nVidia like' ovladace se mi moc nepaci. Jeste bych k pozadavku
> pridal solidni podporu XV kvuli divX, protoze imho ten procesor neni zase
az
> tak slaby, aby z divx delal slideshow... (videl jsem je plynule i na k6-ii
> 350)
>   Ty TNT ci Voodoo3 jsou do 2 kKc, obavam se ze GF2 pci bude a) draha b)
> nesehnatelna a nerad bych se spalil, nebo se milim?

TNT má stejný driver, jako GeForce.

Asi to bude něco za něco. TNT nemá hardwarovou interpolaci, takže nevím,
mrkněte se do dokumentace, XVideo má asi nejlepší ATI. Je fakt, je Voodoo3,4
je s Glide a 16-bitových barvách velmi rychlé.

Je fakt, že Geforce MX PCI se bude shánět blbě. Cena 2000,- bez DPH.

MK