Cim nahradit dosove prostredi Texu

Libor Dub libor_dub na email.cz
Středa Březen 6 10:22:11 CET 2002

> Takze, jde mi o toto. Zena pouziva dosovsky EmTex, ke kteremu je vytvoreno
> pekne a pohodlne IDE. Podarilo se me ji ted presvedcit, aby presla na
> linuxovy TeTex, ale ted me uhani o nejaky podobny editor, jako ma dosova
> verze.
> Hledam editor, ktery ma aspon jednoduche menu s prikazy (k pouzivani
> cehokoliv, co uklada soubor pomoci kombinace Esc : qw ji nepresvedcim) a

> Znate nekdo takovy editor, nebo vsichni pouzivate na jedne konzoli vi, na
> druhe spoustite tex *.tex a na treti (asi v X) zobrazujete vysledek?

Před několika dny někdo dal do konference tip na TeXmacs, tuším
s poznámkou, jak je vhodný pro vytváření Portable Document Format
(PDF) souborů. Včera jsem ho testoval a moc se mi líbí, jen jsem
nepochopil dvě věci - 1. ve standartní instalaci mi neumožňuje uložení
souboru jako PDF, a tak bych asi musel pokaždé aplikovat nějaký ten
skript pstopdf.

Druhý problém spočívá v češtině - funguje naprosto bezchybně. Ale co
je to za kódování jsem nepochopil, rozhodně to není ani ISO 8859-2
ani Win CP-1250. To by ale v případě PéDéeFka nemuselo vadit.

Oak

---
   ---------> Created by Email.cz