Cim nahradit dosove prostredi Texu

Milan Svoboda Milan.Svoboda na centrum.cz
Sobota Březen 9 18:35:23 CET 2002

> Před několika dny někdo dal do konference tip na TeXmacs,
> tuším s poznámkou, jak je vhodný pro vytváření Portable
> Document Format (PDF) souborů. Včera jsem ho testoval a
> moc se mi líbí, jen jsem nepochopil dvě věci - 1. ve
> standartní instalaci mi neumožňuje uložení souboru jako
> PDF, a tak bych asi musel pokaždé aplikovat nějaký ten
> skript pstopdf.
>
> Druhý problém spočívá v češtině - funguje naprosto
> bezchybně. Ale co je to za kódování jsem nepochopil,
> rozhodně to není ani ISO 8859-2 ani Win CP-1250. To by
> ale v případě PéDéeFka nemuselo vadit.

Neni to kodovani pouzivane v TeXu?
V dokumentaci v Texmacs jsem cetl ze to kodovani je
posunute o nejakych 128 znaku. Takze iso8859-2 + 128 :-)
Ale mozna kecam, jen jsem to nekde zahledl a uz si presne
nepamatuji detaily.

Ale proc se tim zabyvat. Export do ps funguje --> prevod
do pdf bude nejspis taky --> s tiskem tedy snad nebudou
problemy. :-)

BTW: Konecne jsem nasel Editor pro diplomku, textu pro
linux. Je to wysiwyg, daji se s tim delat nadherne (zvlast
oproti wordu) vzorecky, umi tabulky, s obrazky nejsou
problemy. Tak co jineho resit? :-))

--

Milan Svoboda

E-mail: Milan.Svoboda na centrum.cz
GNU GPL Anglicko-Český slovník
http://slovnik.zcu.cz ; http://slovnik.zcu.cz/online

Microsoft does write "free" software. Not free as in "free
beer," or "free speech," but "Free Tibet."